VACATURE ADMINISTRATIEF MEDEWERKER
De troeven van IUSTE?
▪ Gelegen op de grens tussen Bonheiden en Mechelen, centraal tussen Antwerpen en Brussel.
▪ Gedreven team van vijf advocaten, elk gespecialiseerd in een bijzonder vakgebied, en met een bruisende onderlinge sfeer.
▪ Staat voor duidelijke communicatie, efficiëntie en een gepersonaliseerde dienstverlening.
▪ Best te omschrijven als communicatief, probleemoplossend, open en oprecht.
▪ Het open landschapskantoor maakt de collegiale open groepssfeer.
▪ Richt zich naar grote vastgoedspelers, KMO's en zelfstandigen, maar ook particulieren, verzekeraars en overheidsinstanties kunnen er terecht.
Wat doe je?
Je doet onder meer onderstaande taken:
-
Het uitwerken van dictaten.
-
Documenten voorbereiden voor besprekingen.
-
Documenten opvragen bij diverse instanties (vb het kadaster).
-
Bewaken dat alle documenten in orde zijn, dat iedereen zijn deel heeft aangeleverd tegen de deadline.
-
Zorgen dat de papieren dossiers steeds volledig en up-to-date zijn.
-
De facturatie naar cliënten opmaken, versturen en opvolgen.
-
Vragen van cliënten beantwoorden (telefoon en mail).
-
Archiveren van dossiers.
-
Beheren en elektronisch archiveren van de inkomende e-mails en post in de dossiersoftware.
Daarnaast vorm je een tandem met Petra, reeds jarenlang een vaste waarde bij IUSTE, en staan jullie samen in voor de dagelijkse werking van het kantoor. Op die manier is ons kantoor steeds bereikbaar voor cliënten, worden cliënten warm ontvangen, zit er steeds papier in de printer, … .
Wie ben jij?
-
Je bent georganiseerd, gestructureerd en proactief.
-
Je werkt zelfstandig en durft initiatief te nemen.
-
Je bent positief ingesteld en neemt dit mee naar het kantoor.
-
Je organiseert je eigen werk, rekening houdend met de urgentie en deadline van de dossiers.
-
Discretie en nauwkeurigheid zijn als vanzelfsprekend.
-
Een specifieke opleiding is niet vereist, maar enig ervaring in een dergelijk functie en voeling met de materie zijn wenselijk. Ervaring in de juridische sfeer en/of in de vastgoedsector zijn een pluspunt.
-
Je spreekt vlot Nederlands. Kennis van Frans en Engels zijn ook wenselijk.
-
Je kan goed overweg met de computer, misschien ken je zelfs al Kleos.
Wat bieden wij?
-
Een deeltijds contract van 30u/week. Over het aantal uren en wanneer deze zouden vallen kan een open gesprek plaatsvinden.
-
Naast een marktconforme verloning in functie van je ervaring voorzien we ook nog deze voordelen: 20 wettelijke verlofdagen; maaltijdcheques; vergoeding woon-werkverkeer.
Interesse?
Gelieve je CV en motivatiebrief in te dienen naar nicolas@iuste-advocaten.be. We behandelen je sollicitatie vertrouwelijk.
Hopelijk tot snel!